Výsledky vyhledávání

  • MultiAir

    MultiAir: Jak funguje systém nezávislého ovládání ventilů?

    MultiAir je elektrohydraulický systém nezávislého ovládání sacích ventilů. Tento systém umožňuje ovládat časování a zdvih sacích ventilů podle aktuálních pracovních podmínek motoru, nezávisle na poloze vačkového hřídele.

  • Engine

    Rozvod OHC: Věděl jsi o jaký typ ventilového rozvodu jde?

    Rozvod OHC je typ ventilového rozvodu pístového spalovacího motoru, při kterém je kromě ventilů v hlavě válců umístěn i vačkový hřídel. Označení tohoto typu rozvodu je odvozeno z anglického názvu OverHead Camshaft.

  • 2.5 TDI V6 Engine

    Motor 2.5 TDI V6: Postrach pod kapotou?

    Motory, které nesou označení TDI jsou často považovány za ty nejspolehlivější, nejúspornější a nejdokonalejší agregáty, jaké kdo kdy vymyslel.

  • Turbocharger

    Jak se projevuje poškozené turbodmychadlo?

    Přeplňované motory dnes dominují z ostatních motorů pod kapotou automobilů. Oproti starým klasickým atmosférickým motorům jsou totiž výkonnější a při klidné jízdě i úspornější. Mají však jednu velkou nevýhodu.

  • Clogged EGR valve

    Zanesený EGR ventil: Jak se projevuje a jak řešit tento problém?

    Jak se projevuje zanesený EGR ventil a jak lze tento problém vyřešit? Tato otázka se stále častěji objevuje na různých automobilových fórech.