Výsledky vyhledávání
-
MultiAir: Jak funguje systém nezávislého ovládání ventilů?
MultiAir je elektrohydraulický systém nezávislého ovládání sacích ventilů. Tento systém umožňuje ovládat časování a zdvih sacích ventilů podle aktuálních pracovních podmínek motoru, nezávisle na poloze vačkového hřídele.
-
Rozvod OHC: Věděl jsi o jaký typ ventilového rozvodu jde?
Rozvod OHC je typ ventilového rozvodu pístového spalovacího motoru, při kterém je kromě ventilů v hlavě válců umístěn i vačkový hřídel. Označení tohoto typu rozvodu je odvozeno z anglického názvu OverHead Camshaft.
-
Motor 2.5 TDI V6: Postrach pod kapotou?
Motory, které nesou označení TDI jsou často považovány za ty nejspolehlivější, nejúspornější a nejdokonalejší agregáty, jaké kdo kdy vymyslel.
-
Jak se projevuje poškozené turbodmychadlo?
Přeplňované motory dnes dominují z ostatních motorů pod kapotou automobilů. Oproti starým klasickým atmosférickým motorům jsou totiž výkonnější a při klidné jízdě i úspornější. Mají však jednu velkou nevýhodu.
-
Tachometr: Věděl jsi jak funguje toto zařízení?
Tachometr je zařízení pro měření rychlosti, které bývá často spojeno odometrem a tedy počítadlem ujeté vzdálenosti, respektive kilometrů.
-
Zanesený EGR ventil: Jak se projevuje a jak řešit tento problém?
Jak se projevuje zanesený EGR ventil a jak lze tento problém vyřešit? Tato otázka se stále častěji objevuje na různých automobilových fórech.