Výsledky vyhledávání
-
Nízký tlak oleje: Co může být příčinou tohoto problému?
Nízký tlak oleje patří k problémům, které nejsou běžné, ale za to velmi vážné. Existuje jen několik příčin, které mohou způsobovat nízký tlak oleje.
-
Mazací soustava motoru: Jak funguje mazání motoru?
Mazací soustava je nedílnou součástí každého jednoho pístového spalovacího motoru a je nezbytně nutná pro mazání motoru.
-
Měření komprese: Jaké informace zjistí o stavu motoru?
Měření komprese (kompresních tlaků válců) je metoda, pomocí které se zjišťují přesné informace o stavu motoru. Pomocí měření kompresních tlaků lze zjistit netěsnosti spalovacího prostoru jednotlivých válců.
-
Kompresní poměr: Věděl jsi, co udává a jaký vliv má na motor?
Kompresní poměr je jedna ze základních charakteristik pístového spalovacího motoru, která udává poměr objemu válce mezi pístem v dolní a pístem v horní úvratí.
-
Váha vzduchu: K čemu slouží a jak se projevuje její porucha?
Váha vzduchu je mezi motoristy pojmenování pro měřič množství vzduchu. Váha vzduchu, měří množství vzduchu, které proudí sacím potrubím do spalovacího motoru.
-
Kontrolka tlaku oleje: Proč svítí a kde se skrývá problém?
Kontrolka tlaku oleje upozorňuje na pokles tlaku motorového oleje. Tato kontrolka se totiž rozsvítí v případě, že tlak oleje v motoru nedosahuje požadované úrovně. Pokud je mazací systém v pořádku, kontrolka tlaku oleje se rozsvítí po otočení klíčku do druhé polohy, přičemž nás informuje o tom, že v motoru není tlak. Po nastartování motoru však tlak vzroste a kontrolka zhasne.