Výsledky vyhledávání
-
Ventil spalovacího motoru: K čemu slouží a čím vším je namáhán?
Ventil spalovacího motoru je důležitou součástí ventilového rozvodu v pístovém spalovacím motoru.
-
Kontrolka nízké venkovní teploty: Co o ní je třeba vědět?
Kontrolka nízké venkovní teploty zřejmě mluví sama za sebe už podle názvu, ale mnozí motoristé neumí přesně říct, při jaké teplotě zasvítí. Moderní auta jsou navíc vybavena senzory, které kromě venkovní teploty detekují i další parametry.
-
Motor se neohřívá na správnou teplotu: Kde je problém?
Teplota chladicí kapaliny je velmi důležitá pro správnou a efektivní funkci motoru. Každý motor má určitou ideální pracovní teplotu, kterou potřebuje dosáhnout pro svůj optimální chod. Pro správnou funkci motoru je ideální teplota chladicí kapaliny v rozsahu mezi 80°C a 90°C, v závislosti na typu a konstrukci motoru.
-
Termostat: Jak funguje tato důležitá součást chladicího systému motoru?
Termostat je zařízení, které ovládá proudění chladicí kapaliny v chladícím okruhu motoru. Každý motor má určitou ideální pracovní teplotu, kterou potřebuje dosáhnout pro svůj optimální chod.
-
Váha vzduchu: K čemu slouží a jak se projevuje její porucha?
Váha vzduchu je mezi motoristy pojmenování pro měřič množství vzduchu. Váha vzduchu, měří množství vzduchu, které proudí sacím potrubím do spalovacího motoru.
-
Studený motor: Co se děje v motoru během toho, jak se zahřívá na provozní teplotu?
Studené starty mají na motor nepříznivý vliv, bez ohledu na to, jaká je venkovní teplota, ale čím je nižší, tím déle trvá motoru než se zahřeje na správnou teplotu, což znamená, že tyto nepříznivé účinky trápí motor delší dobu.