Výsledky vyhledávání
-
Vačková hřídel: Jak funguje a co jsi o něm nevěděl?
Vačková hřídel je hřídel, která otevírá sací a výfukové ventily spalovacího motoru a umožnuje tak plnění nebo vyprazdňování válců. Vačková hřídel je v podstatě točící se páka, na které jsou umístěny váčky.
-
Variabilní časování ventilů: Jak funguje tato technologie?
Variabilní časování ventilů nebo i rozvod s proměnlivým časováním je technologie, která umožňuje optimalizovat parametry čtyřtaktního spalovacího motoru a tím zvýšit jeho výkon a snížit spotřebu paliva.
-
Ventil spalovacího motoru: K čemu slouží a čím vším je namáhán?
Ventil spalovacího motoru je důležitou součástí ventilového rozvodu v pístovém spalovacím motoru.
-
Černý kouř z výfuku: Na jakou poruchu upozorňuje?
Černý kouř z výfuku je příznakem toho, že motor spaluje příliš bohatou směs. Bohatá směs je směs, která obsahuje méně vzduchu, než je potřebné pro dokonalé spálení paliva.
-
Modrý kouř z výfuku: Na jaký problém upozorňuje?
Modrý kouř z výfuku znamená jediné a tedy to, že se motorový olej dostává do prostoru válců. Čím větší množství motorového oleje proniká do válců, tím více auto kouří.
-
Úprava hlavy válců: Způsob jak zvýšit výkon motoru
Úprava hlavy válců patří mezi velmi oblíbené, ale za to technicky náročné způsoby, jak zvýšit výkon motoru.