AURES Holdings oceněn za zvyšování spokojenosti zákazníků

AURES Holdings, provozovatel sítí autocenter AAA AUTO a Mototechna, obdržel ocenění od InsightSofa za svou práci v oblasti zvyšování spokojenosti zákazníků. Společnost je jediná ve střední Evropě, která k měření zákaznické spokojenosti využívá ukazatel Net Promoter Score (NPS).

Tento ukazatel, který hodnotí ochotu zákazníků doporučit prodejce, představuje mezinárodně uznávaný standard. AURES Holdings se v uplynulém roce umístil mezi deseti nejlepšími společnostmi a byl oceněn titulem Vynikající CX 2024. InsightSofa je sofistikovaný software určující zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost (CX a EX).

Měření zákaznické spokojenosti

Karolína Topolová, generální ředitelka AURES Holdings, uvedla: „Využíváme nezávislou metodiku NPS pro měření loajality našich zákazníků. Jsme jediní v oboru, kteří NPS sbírají a zároveň veřejně prezentují. Měření NPS považujeme za jednu z našich strategických aktivit.“

„Zákazník je pro nás vždy na prvním místě. Zpětnou vazbu z měření NPS využíváme k vylepšení prodejních a výkupních procesů a zvyšování jejich efektivity. Naším cílem je, aby zákazníci byli spokojení a měli důvod se k nám vracet,“ dodala Karolína Topolová.

Na základě vzorku 23 tisíc zákazníků získala síť AAA AUTO celkové hodnocení, které bylo výrazně přesnější než běžné recenze. InsightSofa hodnotí zákaznickou spokojenost na základě efektivity reakcí na požadavky a celkové péče o klienty.

Hodnocení zákaznické spokojenosti NPS realizovaných obchodů v síti AAA AUTO a Mototechna v roce 2024

Slovensko

Celoroční

Zlepšení

Prodej

44 bodů

+13 bodů

Výkup

40 bodů

+13 bodů

Česká republika

Celoroční

Zlepšení

Prodej

45 bodů

+15 bodů

Výkup

40 bodů

+12 bodů

Polsko

Celoroční

Zlepšení

Prodej

39 bodů

+15 bodů

Výkup

43 bodů

+12 bodů

Úspěchy a plány do budoucna

„S radostí jsme udělili plaketu ‚Vynikající CX‘ v segmentu prodejců ojetých vozidel, kde se péče o zákaznickou zkušenost často nedostává dostatečné pozornosti. Gratuluji společnosti AURES Holdings k tomuto úspěchu a přeji jim, aby i v roce 2025 pokračovali ve stejně výjimečném přístupu k CX,“ uvedl generální ředitel InsightSofa Aleš Rouček.

„V loňském roce jsme v AURES Holdings na trzích v České republice, na Slovensku a v Polsku dosáhli výrazného pokroku. V celoročním hodnocení NPS za rok 2024 jsme skončili na 42 bodech, což považuji za skvělý výsledek. Na Slovensku jsme zlepšili NPS o 13 bodů v oblasti prodeje a výkupu. Ve všech zemích jsme dosáhli alespoň 12 bodů zlepšení jak v prodeji, tak ve výkupu,“ říká Karolína Topolová.

A dodala: „Klíčovým faktorem pro růst tohoto hodnocení bylo zapojení všech oddělení a příprava na každou zpětnou vazbu od zákazníků. Zlepšení NPS vidíme rovněž jako jeden z klíčových faktorů našeho loňského prodejního rekordu, který dosáhl téměř 109 000 prodaných vozů, což znamená meziroční nárůst o 11 %.“